NOWE GODZINY PRACY SEKRETARIATU

NOWE GODZINY PRACY SEKRETARIATU

27.03.2020

Od poniedziałku 30 marca 2020 r. wprowadzamy nowe godziny pracy sekretariatu Modern School. Biuro stacjonarne jest zamknięte.
Będziemy dla Państwa dostępni telefonicznie i mailowo w następujących dniach i godzinach:

poniedziałek - czwartek 13:30-19:30
piątek: 8:30- 14:30

Jednocześnie bardzo prosimy o dokonywanie płatności przelewem
Ze względu na zamknięcie biura wpłaty gotówkowe i kartą są w tym momencie niemożliwe. 

Bardzo Państwa prosimy o terminowe wpłaty. W tym szczególnie trudnym czasie, płynność finansowa jest dla każdej firmy najważniejsza.

Pozdrawiamy serdecznie
Modern School Team
 

paralaksa

Dołącz
do grona
Modern Students
już dziś!

+48 696 557 557
biuro@modernschool.pl

Zaufali nam